ورود کاربرانعضویت کاربران

رنگ آمیزی شیرآلات

رنگ آمیزی شیرآلات در این کارگاه به صورت کاملا حرفه ای در حال انجام میباشد.رنگهای سفید و مشکی بیشترین مصرف را دارا میاشد و جزو رنگهای پردرخواستمیباشد. دررنگ آمیزی شیرآلات زیرسازی و عاری کردن برنج از چربی از مهمترین عوامل در زمینه رنگ آمیزی میباشد.شیرهای دارای آبکاری نیز قابلیت رنگ کردن را نیز دارد،درصورتیکه آبکاری خوبی انجام شده باشد و توانایی تحمل درجه حرارت بالا را دارا باشد میتوان روی آنها عمل رنگ آمیزی را انجام داد.در صورتیکه آبکاری رو شیر تحمل درجه حرارت را نداشته باشد و یا چسبندگی لازم را نداشته باشد، میتوان آب روی شیر را برداشته و سپس پرداخت شده و برای رنگ آمیزی ارسال شود.در حال حاضر رنگ سفید و مشکی که ما روی شیرآلات اعمال میکنیم  توانسته  تست سالپ اسپری  را تا مدت  ۱۰۰۰ساعت  پاسخ دهد . بزرگترین مشکل  در رنگ شیرآلات در مورد دسته های شیرآلات  میباشد،که بخاطر زاماک دسته ها باعث بروز مشکل هنگام حرارت دادن میشود،که ماتوانسته ایم تا حدود زیادی این مشکل را حل نماییم.یکی دیگر از مشکلات رنگ آمیزی شیرآلات که این کارگاه کاملاً حل شده، همرنگ بودن بدنه شیرآلات با دسته و علم در رنگ سفیدمیباشد. 

                                                                                      

رنگهای متالیک از دیگر رنگهای اختصاصی این مجموعه میباشد که درحال حاضر وبسیار مورد توجه قرارگرفته.رنگهای متالیک از جلوه خاصی برخوردار میباشد، بطوریکه هربیننده بطور ناخداگاه محوه زیبایی این شیرآلات و  رنگ قرار میگیرد. ما رنگهای سفید و مشکی متالیک را به مشتریان توصیه مینماییم،هرچند که هررنگ مورد نظر مشتری را میتوانیم آماده نماییم. این  رنگها  از لحاظ مقاوت و زمان تست سالت اسپری مدت زمان بیشتری جواب میدهند. شما اگر از تولید کنندگان شیرآلات هستید حتماً این رنگها را به شیرآلات خود اضافه نمایید و بازخورد آن را با مشتریان خود ببینی.

                                                                                                                                  

 

رنگهای متنوع دیگر ازجمله قرمز وزرد و سبز و آبی از دیگر رنگهای بازار است که بهدرخواستی رنگ آمیزی انجام میشود.بدلیل آنکه این رنگها در بازار درخواست زیادی ندارد ما به صورت سفارشی و تعداد این رنگها را انجام میدهیم.  

                                                                                                                    

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
7 / 10
از 6 کاربر